"Missa inte målet!", lördag 6/4 10:00

2019-04-02 i Egna nyheter

Hej Ulvar,

Dagarna närmar sig för utomhussäsongen 2019 - den går av stapeln med arbetsdag i Bromma den 27 april kl. 10. Anmäl er genom att skicka e-post till styrelsen@ulvarna.net om ni inte redan gjort det.

Som en slutlig avtackning för säsongen drar vi igång ännu ett uppskattat "Missa inte målet!" :)

Nu på lördag, 6 april 2019 kl. 10:00, anordnar IF Ulvarna en annorlunda och rolig träning för samtliga våra juniora skyttar! Kom och skjut och fika, samt det viktigaste - få revansch på din ulvkompis från sist som träffade fler ballonger än du!

Alla unga ulvar samlas i Högdalshallen kl. 10 på lördag och visar glatt sina utvecklade skjutfärdigheter sedan sist. De seniora skyttarna uppmuntras att delta genom att heja och sporra juniorerna. Vad som händer den här gången vet bara stjärnorna...

Visa er tuffa sida och kom iklädd klubbtröjan! För de som ingen har så finns det att köpa på plats :) Det finns även klubb-pins, pennor och koppar med klubbmärke om man är intresserad!

Givetvis är det som vanligt fritt att träna för övriga.
Vi ses på lördag!