Headerbild

Inomhusträning i corona-tider

2020-03-15 i Egna nyheter

Hej alla Ulvar!

Då Idrottsförvaltningen följer rekommendationer från ansvariga myndigheter, finns det en möjlig risk att skolor och idrottsanläggningar kommer att stängas ner. I nuläget är det dock inget som tyder på någon stängning men man vet aldrig :). Tipset är att inte förvara något i hallen som ni snabbt behöver tillgång till.

Vad gäller vår träning så vill vi uppmana alla medlemmar som tränar i Högdalshallen att vara uppmärksamma på de kända symptom som corona-infektion kan innebära, dvs feber, torrhosta, nysningar.

Skulle ni känna något av ovanstående symptom så uppmanar vi er att inte komma till hallen. Skulle symptomen komma efter en träning så meddela oss detta så vi kan agera och meddela andra medlemmar som har varit på samma träning.

Hälsningar,
Styrelsen, IF Ulvarna BSK