Headerbild

Påminnelse om arbetsdag lördag den 24 september

2022-09-12 i Egna nyheter

Hej alla ulvar!

Här kommer en påminnelse att lördag den 24 september är det dags för höstens arbetsdag för inflyttning till Högdalshallen! Då samlas ulvar och tillsammans hjälps åt med att göra i ordning på banan och i stugan i Bromma.

Vi träffas klockan 10:00 lördag den 24 september vid klubbstugan i Bromma och fördelar arbetsuppgifter. Ha med er oömma kläder och ett engagerat humör! Vi avslutar arbetsdagen med att grilla och fika så har du några speciella behov vad gäller förtäring - glöm inte att ange detta vid anmälan!

Observera att det inte är någon nybörjarträning lördag 24 september!
Anmäl dig till arbetsdagen via mail till styrelsen@ulvarna.net eller skriv upp dig på listan som hänger på anslagstavlan i stugan. Ju fler vi är som hjälps åt desto fortare går det och roligare!

Här kommer info som ändrar lite vad som gick ut i föra utskicket :). På grund av att det kan vara lite mörkt på kvällar så blir första ordinarie nybörjarträningen inomhus i Högdalshallen redan onsdag den 21 september.

Då många av er aldrig tränat inomhus så kommer det lite annat info vad gäller träning i Högdalshallen. Närmaste T-bana  är Högdalen och ordinarie ingång till simhallen gäller från och med hösten 2022. (https://idrottonline.se/IFUlvarnaBSK-Bagskytte/foreningen/Klubbinfo/anlaggningar). Ingången till bågskyttehallen är genom en hiss några meter efter ingången på vänster sida, ni åker en våning ner.

Träningstider för ordinarie nybörjarträning:
Dag         Pass 1            Pass 2
Onsdag    18.00-19.00   19.00-20.00
Lördag     10.00-11.00   11.00-12.00

Träningstider för skyttar med egen utrustning:
Måndagar 18.00 till 21.00
Onsdagar  18.00 till 21.00