Öppettider träning Dec/Jan 2022-2023 och medlemsavgift

2022-12-09 i Egna nyheter

Hej Ulvar,

Här följer information vad gäller öppettider för träning i hallen i december/januari 2022/2023.

Under ledighetens mellandagar kommer det att vara ett uppehåll vad gäller nybörjarträningen.

Sista nybörjarträningen blir onsdag 21 december 2022. Därefter blir det uppehåll tills vi drar igång nybörjarverksamheten igen onsdag 11 januari 2023 enligt samma träningsschema som tidigare.

För de självgående skyttar som normalt även tränat övriga tider så är hallen tillgänglig under våra ordinarie träningsdagar och tider bortsett från följande dagar då det är stängt:

- lördag 24 december
- lördag 31 december
- måndag 2 januari

Utöver uppehåll och träningstider så vill vi påminna, för er som inte redan gjort det, om att medlemsavgiften ska betalas in snarast för att underlätta för oss så mycket som möjligt dock senast 2022.12.31.

Styrelsen vill önska alla ulvar en god jul och ett mycket gott nytt år och vi ser fram emot ett nytt fantastiskt bågskytteår :)