Öppettider träning Dec/Jan 2023-2024 och medlemsavgift

2023-12-14 i Egna nyheter

Då både jul och nyår är runt hörnet så medföljer lite röda dagar och annat att ta hänsyn till. Nedan står viktig information kring öppettider för träning i hallen i december/januari 2023/2024.

Nybörjarträning/skyttar utan egen utrustning:

Sista nybörjarträningen blir onsdag 20 december 2023. Därefter blir det uppehåll tills vi åter drar igång nybörjarverksamheten lördag 6 januari 2024 enligt samma träningsschema som tidigare.

Självgående skyttar med egen utrustning:

För de självgående skyttar som normalt även tränat övriga tider så är hallen tillgänglig under våra ordinarie träningsdagar och tider bortsett från följande dagar då det är stängt:

- lördag 23 december

- måndag 25 december

- måndag 1 januari

Utöver uppehåll och träningstider så vill vi påminna:

Bifogat är bladet med information vad gäller medlemsavgiften och inbetalningsinformation. Kassören vore tacksam om ni kunde betala 2024 års avgift så snabbt som möjligt, dock senast 2023-12-31 :).

Ni som redan betalt kan bortse från denna info. Är ni osäkra hör av er till styrelsen, mycket enklare att svara på en e-post än strula med återbetalning :).

IF_Ulvarna_medlemsavgifter_för_2024

Har ni några frågor är det bara att ställa dem.

Styrelsen vill önska alla ulvar en god jul och ett mycket gott nytt år och vi ser fram emot ett nytt fantastiskt bågskytteår :)